10 תשובות
גם לי לא היא ממש מעצבנת
כנל כלכך
לפי דעתי היא הכי שחקנית שם
רק לפי האיפור רואים שאופי שלה לא משהו
Ssd
כנל גם אני לא מבינה
לא אוהבת אותה ואת אף אחד באח
אילנה נראת נורמלית אבל עדיין ...
טליה בלתי נסבלת יותר מכולם ...
התמונה של הגזר אני לא נושמת
ואתה צודק היא לא עשתה משהו כזה מיוחד שמגיע לה את כל ההערכה הזאת
יואו אני מתה מהתמונה לא שמתי לב אפילו
אני ממש ממש ממש אהבתי אותה עד לשבועיים האחרונים שהיא ממש עצבנה אותי
היא משחקת גם באופק וגם בשחף והיא רבה עם שחף על שטויות ופשוט משחקת בהם בלי סוף
ובפרק הקודם שהיה היא פשוט לא נתנה לנתנאל לישון ושוב עשתה מלא קנסות ואז עוד אומרת לו שלא יעצבן אותה ואני ממש תפסתי את הצד שלו.
אני לא אקרא לה שחקנית אבל היא יותר מידי משחקת בשחף לדעתי
בעניי עלה לה השתן לראש
היא הייתה מרכלת על אנשים אחרים שעלה להם ולה הכי עלה בעניי..
מאז שהיא התחברה לנתנאל דניאל ולכל החבורה היא התחילה להיות גם קצת רעה..
היא רכלנית, משהו שחשבתי שהיא לא כי בהתחלה היא לא הייתה מרכלת ככה
והיא גם עושה מלא קנסות וחושבת רק על התחת של עצמה אם היא מדברת על אנוכיות שהיה לאופק
אנונימית
הבעיה היא שאנשים שאפילו לא רואים את התוכנית אומרים עלייה שמגיע לה לזכות ...כיאלו על מה? לא חשפה את עצמה בכלל לא עברה שינוי ....לא יודעת עלייה כלום עדיין