התחברות הרשמה

אני מרגישה טיפשה, פחדנית וקטנה מה לעשות עם עצמי?

12 במרץ 2013, 18:02
בטחון עצמיביטחון עצמידיכאוןדימוי עצמינפש    
תשובה אחת
תעודדי, תחשבי חיובי, חפשי תכונות טובות בך.
אנונימית88 (זאת אני)
באותו הנושא:
בנים בחורה פחדנית עושה לכם את זה?
קיבלתי 70 במבחן ),: מה לעשות? אני מרגישה טיפשה ומושפלת...
זה רק אני ככה? למה אני כזאת פחדנית
אני ממש נפגעתי ומצד שני אני מרגישה שיצאתי טיפשה (דחוף בבקשה היכנסו)
הסרט כיבוי אורות מפחיד? (אני דיי פחדנית.)
איך לדעת אם אני חכמה או טיפשה?
מרגישה כאילו אני רוצה להתפוצץ. תסכול ואכזבה, בעיקר מעצמי שאני טיפשה.
אני פשוט טיפש, טיפש.
רוצה להצליח בלימודים אל מרגיש טיפש - אני טיפש רצח, איך להצליח בלימודים?
חבר שלי צחק עלי מאחורי הגב עם חברים שלו שאני לא יודעת אנגלית ושאני טיפשה.. נעלבתי כל כך אני באמת כזאת טיפשה?
קטילה ל: "ביי טיפשה"