5 תשובות
שואל השאלה:
כן גזרתי תשיער ואני מתחרטת ברמות
אני מבין אותך, גם אני גזרתי ומצטער על זה. אני כבר הרבה זמן משתמש בשמן קיק. זה לוקח קצת זמן אבל זה מאריך ממש מהר מהצמיחה הרגילה. אם תשימי כל יום בלילה לפני השינה, יארך לך בזריזות.
אחרי חודש רואים תוצאות
אץ ממש רוצה להאריך את השיער אה? שאלת איזה 4 שאלות על זה בדקה האחרונה חח חח חח
אבל יש שינוי תוך איזה שבוע
אנונימית
ארך לי בחודש משהו כמו פי שתיים בערך מבלי השמן