23 תשובות
ממש לא מוזר
זה בסדר גמור ואין לך סיבה להתכחש לזה
בהצלחה עם החברה :)))
זה לא מוזר ולא מגעיל ואין בזה שום דבר רע
את ממש חמודה
ו"אני עושה את זה לטובתה כדאי שלא תיגעל ממני" זאת מחשבה שגויה
אם היא תיגעל ממך היא הבן אדם המגעיל בסיפור
אין שום דבר רע באהבת נעורים תמימה
שואל השאלה:
אני אכתוב לה עכשיו שאני מצטערת ויסביר לה הכל
אני טיפה מפחדת אבל אני בכל זאת יכתוב
אני יעדכן
אנונימית
בהצלחה
שואל השאלה:
היא ראתה תהודעה והיא מקלידה כבר מלא זמן
אנונימית
רוצה לדבר איתי בפרטי? אני פו בשבלך
זה אומר שיש לה הרבה מה להגיד לך והיא רוצה לנסח את זה בצורה הטובה ביותר, אל תדאגי
היא ענתה לך? את בסדר?
שואל השאלה:
היא שלחה לי את זה-
וואו לא ידעתי שככה הרגשת תאמת שאני מנסה להבין אם אני נמשכת אלייך.

אף פעם לא הלכתי לבית של מישהו לבדוק למה הם מסננים אותי או לחפור להם בווצפ לבכות ולדאוג אני הרגשתי משהו מתי שאני ואת תמיד היינו קורובת אבל התעלמתי חשבתי שזה סתם.

אני באמת דאגתי לך אני לא ידעתי שזה עיצבן אותך שדיברת עם בנים אחרים לא אכפת לי מהם באמת.

אני מצטערת שעברת את כל זה באמת אני מקווה שתהיי יותר פתוחה אליי.

אני יודעת לקח לי מלא זמן לכתוב אני פשוט טיפה בשוק

אני אוהבת אותך אני תמיד כאן בישבילך
אני באה אלייך טוב?

(היא השכנה שלי)
אנונימית
שואל השאלה:
היא מתלבשת ובאה אני גם יעדכן
אנונימית
יאו מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!
אמרתי לך שיהיה בסדר:)
יופי שמח שהסתדר מזל טוב
מה הקשר סקס מה
יאו מה קשור סקס מה לא בסדר איתך
אני לסבית זה נורמלי לגמרי!
שואל השאלה:
ןןאי שחכתי לעדכן סליחהה
אנונימית
חחח תעדכני עכשיו
שואל השאלה:
אוקיי הלך טוב דיברנו זה היה טיפה מביך כי היא ממש הביטה בי והתביישתי דיברנו מלא זמן והיא אמרה שהיא חושבת שהיא גם מחבבת אותי

והיא אמרה "למה שתחבבי אותי במיוחד שנתיים זה מלא זמן"
זה הצחיק אותי האמת שזה יותר משנתיים.

אבל הלך טוב בסוף היא אמרה שאם הייתי בזוגיות עם בת אמרתי לא והיא אמרה שאני אוכל לנסות איתה אבל שנקח את זה לאט ואם לא אז זה בסדר
אנונימית
יופי
היא לא שונאת אותך אכפת לה ממך מאוד והיא דואגת
אל תתעללי בה, תחזרי לדבר איתה, תסבירי לה את הסיטואציה
היא תבין
שואל השאלה:
אני מפחדת להגיד לה
אני גם מסננת אותה קראתי רק הודעה אחת שלה והיא שאלה למה אני מסננת אותה ואם אני עצבנית.
היא הגיע מלא פעמים לבית שלי אבל לא פתחתי לה תדלת
רק פעם אחת פתחתי לה לא זוכרת מתי אבל היא פשוט חיבקה אותי ברגע שפתחתי תדלת ושאלה אותי שאלות
היא בטח כבר שונאת אותי
אנונימית