9 תשובות
כן אבל וואלה די מוזר
כן אבל מוזר. סהצלחה
כן
זה די תסביך חחח
כן אבל זה קצת מוזר..
זה לא אשמתן בסופו של דבר הן לא בחרו לעצמן תשם
כן..אם זה לא מפריע לך, אפשר גם שתקרא לה בשם חיבה
כן למה לא
שואל השאלה:
לי יש את השם של אמא שלו
פשוט יש רגשות אחד לשנייה כבר תקופה הוא לא אמר שום דבר על השם רק אמרנו שזה מצחיק
אבל עד כמה זה מוזר ונוראי?
לי יש את השם של אמא שלו
פשוט יש רגשות אחד לשנייה כבר תקופה הוא לא אמר שום דבר על השם רק אמרנו שזה מצחיק
אבל עד כמה זה מוזר ונוראי?
אנונימית
באותו הנושא: