35 תשובות
כן אבל לוקח הרבה זמן
אני כל יום מפתחת קראש על מישהי חדשה זה מזעזע
כן
או שנדלקתי על מישהו אחר או שפשוט הפסקתי לדבר איתו ולחשוב עליו וככה שיחררתי
או שנדלקתי על מישהו אחר או שפשוט הפסקתי לדבר איתו ולחשוב עליו וככה שיחררתי
אני בתהליכים
ירד לי ממנה משמעותית
צריך להבין שהוא/היא בני אדם בדיוק כמוך והם לא אל ושמתחת לכל החיצוניות הזו הם בשר עצמות ודם בדיוק כמוך
ירד לי ממנה משמעותית
צריך להבין שהוא/היא בני אדם בדיוק כמוך והם לא אל ושמתחת לכל החיצוניות הזו הם בשר עצמות ודם בדיוק כמוך
כן הצלחתי לגמרי
אנונימי
כן אני שמעתי פלייליסטים אנטי רומנטיים למשך כמה שבועות טובים וחסמתי את המחשבות שלי עליו והצליח לי
לפני כמה שנים היה לי קראש על מישהי שעבר כשנדלקתי על מישהי אחרת, ואחר כך עבר לי גם ממנה ומעוד כמה. אז כן, קראשים זה דבר שעובר
הייתה לי איזה תקופה שכל יום שהייתי רואה אותה וזה, פרפרים בבטן.
ואז היה חופש פסח או משהו שבועיים. לא ראיתי אותה, אז עבר לי לבד.
חזרתי אחרי זה רגוע יכול להתרכז בדברים אחרים סוף סוף. שונא קראשים.
ואז היה חופש פסח או משהו שבועיים. לא ראיתי אותה, אז עבר לי לבד.
חזרתי אחרי זה רגוע יכול להתרכז בדברים אחרים סוף סוף. שונא קראשים.
אנונימי
אני, היה קראש קשה רצח והאופי שלו נהיה חרא והוא עבר גלואו דאון של החיים
אנונימית
כן. בסופו של דבר זה דעך ונפוג, אך זה לא היה קל.
אנונימי
כן אבל לא יודע אם יעזור לך
נשארתי איתו בקשר ותקשרתי איתו יותר עד שבאמת עיכלתי שהוא הטרוסקסואל ושכלום לא יכול להיות בנינו
נשארתי איתו בקשר ותקשרתי איתו יותר עד שבאמת עיכלתי שהוא הטרוסקסואל ושכלום לא יכול להיות בנינו
כן תעשי רשימה יתרונות וחסרונות ותמצאי את כל החסרונות שיש בו ותראי שיש יותר מיתרונות. (לא כי הוא בנאדם רע פשוט עוד לא נולד הבן אדם שיש לו יותר יתרונות מחסרונות)
לא :)
הצלחתי לשחרר מהתאהבות. התאהבתי באישה והיה מקרה שלא יכולנו בגללו להיות יחד יותר. ולמרות שהכרנו רק בערך חודש הייתי מאוהבת בה. זה לקח זמן, בהדרגה, הרבה כאב ובכי, אבל הצלחתי. משחררים בסופו של דבר.
כן כי הבנתי שהוא שיחק בי
אני
אבל זה היה חרא
אבל זה היה חרא
לי כי הוא התחיל להיות מכוער גם וגם יש לו אופי חרא והיה לי עליו כמה שנים
כן.
כי פיתחתי ביטחון עצמי ולו אין אז ירד לי ממנו לגמרי
וגם כי ראיתי חתיכים יותר
ויצאתי עם חתיך יותר
כי פיתחתי ביטחון עצמי ולו אין אז ירד לי ממנו לגמרי
וגם כי ראיתי חתיכים יותר
ויצאתי עם חתיך יותר
רוצה אבל זה לא עובד לי
כן, זה עובר או שאני מוצאת משהו שממש מוריד לי ממנו
קראש מגיל 5 אי אפשר, לא יודע אפ לצחוק או לבכות חחח
כן.לקח קצת זמן אבל הבנתי מה אני רוצה
אם זה רק הדלקות אז ברגע שתכירי מישהו או פתאום ירד לך ממנו...
אם זאת ממש התאהבות אז זה ייקח הרבה זמן וכוח רצון, להתרחק ממנו לגמרי וזה כבר יעבור עם הזמן... או עם מישהו אחר
אני נגיד הייתי מאוהבת במישהו שמצד אחד היה לו אופי מדהים ומצד שני היה לו גם אופי חר* שגבר על המדהים
ידעתי בכל מוחי וליבי שהוא עושה לי רע ושהוא לא טוב לי אבל בגלל שכל יום ראיתי אופי אחר יום אחד היה הכי נחמד וטוב שיש ויום אחר היה הכי דוחה שיש.
ובכל זאת לקח לי כל כך הרבה זמן לשחרר ממנו
אם זאת ממש התאהבות אז זה ייקח הרבה זמן וכוח רצון, להתרחק ממנו לגמרי וזה כבר יעבור עם הזמן... או עם מישהו אחר
אני נגיד הייתי מאוהבת במישהו שמצד אחד היה לו אופי מדהים ומצד שני היה לו גם אופי חר* שגבר על המדהים
ידעתי בכל מוחי וליבי שהוא עושה לי רע ושהוא לא טוב לי אבל בגלל שכל יום ראיתי אופי אחר יום אחד היה הכי נחמד וטוב שיש ויום אחר היה הכי דוחה שיש.
ובכל זאת לקח לי כל כך הרבה זמן לשחרר ממנו
אנונימית
כן אח''כ גיליתי שהוא ממש מתנהג כמו ילד קטן כשחשבתי שהוא יהיה בעל רציני
כן
הזמן עושה את שלו
הזמן עושה את שלו
כן
הזמן עושה את שלו
הזמן עושה את שלו
כן אני אחרי שהוא קרא לי מכוערת
אנונימית
כן, גיליתי שהיא א- סקסואלית א- רומנטית...
כן
אם את צריכה עזרה אני פה:)
אם את צריכה עזרה אני פה:)
אני הצלחתי כי לא רציתי להיות מאוהבת בו אפילו שאני כן הייתי מאוהבת בו וחברות שלי אמרו לי שאנחנו זוג ואז גם גיליתי שיש לו חברה....
כן נדלקתי על מישהו חתיך יותר
כן.
חברה שלי אמרה לי שהיא חושבת שהוא מאוהב בחברה שלי והיא בו אז עברתי הלאה.
חברה שלי אמרה לי שהיא חושבת שהוא מאוהב בחברה שלי והיא בו אז עברתי הלאה.
כן
הוא פשוט התנהג אליי ככ מגעיל ואני הרגשתי כאילו התעוררתי וראיתי את אותו האמיתי פתאום
זה כאב למשך זמן אבל שווה את זה
הוא פשוט התנהג אליי ככ מגעיל ואני הרגשתי כאילו התעוררתי וראיתי את אותו האמיתי פתאום
זה כאב למשך זמן אבל שווה את זה
כן אני וחבר טוב החלטנו שנעשה כאיחו אנחנו זוג כדי לראות אם זה יזיז לקראש שלי וגם לקראש שלו ומפה לשם אני והוא נדלקנו זה על זה ואנחנו 1 שנה בזוגיות
באותו הנושא: