התחברות
הרשמה
שנה שעברה אני גבהתי ב 7 סנטימטרים, זה בסדר ?
16 בספטמבר 2022, 13:52
גביהה
התבגרות
גדילה
הורמון גדילה
התפתחות
3 תשובות
כן
א
אבו דאוד
גם אם היינו אומרים שלא, מה היית יכול לעשות לגבי זה?
כן, זה בסדר.
ש
שאלה ללא מהות
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת
ג
ג'ו ביידן היהודי
באותו הנושא:
גבהתי בחופש 2 סנטימטרים בן 15
אם גבהתי בשנתיים 14 סנטימטר זה הרבה?
בן 14 1.67 ובשנתיים גבהתי רק 3 סנטימטר, אני עוד אגבה?
גבהתי ב9 חודשים 6 סנטימטר זה קצת?
זה הגיוני שבגיל 17 גבהתי סנטימטר??
הגיוני אם גבהתי רק בסנטימטר אחד בשנה?
אם גבהתי 8 סנטימטרים ונשארתי באותו המשקל זה אומר שרזיתי?
גובה 1.68(מלפני שנתיים אז קצת גבהתי) ומשקל 56 זה בסדר ?
אם למשל גבהתי מ1.53 ל1.54 אז איך אני אמורה להגיד את זה?גבהתי סנטימטר?
אני בן 12 ולא גבהתי חצי שנה אולי רק סנטימטר...
קיבלתי מחזור לפני שנה וחצי בערך ומשנה שעברה גבהתי סנטימטר אני עוד אגבה?