6 תשובות
אם כבר
אם
אם כבר
אם כבר
אם כבר. תזכרי תמיד ש- "אם" זה שאת שואלת משהו. "עם" זה שאת עם מישהו, עם בן אדם.
עם זו מילת הוספה - אני הלכתי עם חברה לטייל, הוא היה עם אחותו בבריכה, האורז עם אפונה וגזר
אם זו מילת תנאי - אם לא תאכל לא תקבל קינוח, אם לא תסדר את החדר לא תלך לחברה, תקבל נקודות על השאלה אם תענה עליה נכון
אם זו מילת תנאי - אם לא תאכל לא תקבל קינוח, אם לא תסדר את החדר לא תלך לחברה, תקבל נקודות על השאלה אם תענה עליה נכון
באותו הנושא: