5 תשובות
לא, ממש לא. אפילו אין מקום ויש תורי המתנה.
ברור שלא משתלם כלכלית למרכזים כאלו להשאר "ריקים" כי המדינה ממנת אותם לפי כמות אדם משוערת.
מעבר לעובדה שאנשים במצב נפשי קשה עלולים להוות גם סכנה לציבור ולא רק לעצמם...
לא אין פה שום אינטרס, אנשים פשוט זקוקים לזה.
לא חושבת אבל הבתי חולים הפסיכיאטריים מקבלים תקציבים ענקיים מהמדינה
לא, המצב הוא הפוך. אין מספיק מקום במקומות כאלה ויש המון אנשים שזקוקים להם.