13 תשובות
אני חושבת שכן
כן נראלי
שואל השאלה:
מה לא?
אנונימית
כן ברור
חד משמעית
שואל השאלה:
משהו טוב- מה זאת אומרת זה לא שינה כלום בהיסטוריה?
זה שינה לחלוטין את המערכת הביטחונית בכל העולם בנמלי תעופה.
גרם לטרור ופחד על גבי טרור בארצות הברית- דבר שלא היה אופיינו.
פרץ 2 מלחמות- אפגאניסטן (20 שנה) עיראק.
איך זה לא אירוע היסטורי?
אנונימית
בעיקבות הפיגוע ובמהלך הפיגוע נפגעו המון אנשים וזה גרם לזיהום סביבתי מאוד גדול

"מאות אלפי טונות של למעלה מ-2,500 חומרים רעילים התפזרו באוויר בעקבות קריסת מגדלי מרכז הסחר העולמי. הנפגעים העיקריים מכך היו עובדי החילוץ וההצלה ואזרחים שגרו או עבדו בסמוך לאזור האסון. הממשל הודיע כי האוויר באזור חזר למצבו קודם לפיגוע רק ביוני 2002. 18,462 אנשים קיבלו טיפול רפואי הקשור לנזקים שנגרמו בעקבות אותם רעלים."

זה בהחלט נשמע די משמעותי
זה משמעותי ושינה היסטוריה. זה כמו שתגידו שהאינטיפאדה לא שינתה היסטוריה...
כן חד משמעית..
אם לא אסון התאומים ארהב לכ היו נכנסים למזרח התיכון
ללא ספק. וכל זה בידיים של ממשלת בוש.
ברור שזה שינה דברים
זה האירוע שהניע את המלחמה העולמית בטרור
בעקבות הפיגוע כל תעשיית התעופה השתנתה לגמרי
שום דבר לא נשאר אותו דבר