התחברות הרשמה

ללכת למסיבה לבד זה מביך?

אין לי עם מי ללכת ונמאס לי להשאר בבית כל הזמן
15 בספטמבר 2022, 20:49
פאדיחותמסיבהבילוייםלבדמועדונים    
5 תשובות
בכלל לא
T
ThisIsMelody
לא באמת שפשוט תזרום עם אנשים ואתה תרגיש בנוח
ר
רגועה להחריד
לא למה מביך
ה
הבוחשת בשוקוו
לא מביך בכלל
תילך ותכיר שם בטוח חבר'ה טובים
Be who you are
לא, בטוח תכיר שם אנשים
א
אני צריכה לשנות שם
באותו הנושא:
ללכת למסיבה לבד זה מביך?
זה מביך ללכת ככה למסיבה?
מביך ללכת למסיבת יום הולדת עם הרבה חצקונים?
מביך ללכת עם חברה אחת למסיבה של גילאים כיתה ט ו י?
תכננו ללכת למסיבה היום כמה חברות, אחת ממש לא הרגישה טוב והחלטתו לא ללכת
מביך ללכת למסיבה לבד?
זה מביך ללכת למסיבה עם חברות שלא ראיתי חודש?
אם אני רוצה ללכת למסיבה צריך לדעת ללכת מכות?
זה בסדר לילדים בני 13 ללכת למסיבה שמתוכננת לכיתות ז-ח ושהמסיבה בלי אלכוהול ושמים?
עד כמה מביך זה ללכת למסיבה לבד?
מביך ללכת למסיבה לבד?