2 תשובות
אני במקיף ו'. עדיף לך...
זה לא העניין של המופרעים, גם מקיף ז' סבבה אבל בקושי לומדים שם חח
מקיף ו' יותר איכותי כזה
זה לא העניין של המופרעים, גם מקיף ז' סבבה אבל בקושי לומדים שם חח
מקיף ו' יותר איכותי כזה
אנונימי
בת דודה שלי במקיף ו' הואו הרבה יותר איכותי ממקיף ז'.
בז' יש המון מופרעים והרמה של הבית ספר כל כך נמוכה.
בז' יש המון מופרעים והרמה של הבית ספר כל כך נמוכה.
באותו הנושא: