4 תשובות
לא ואם הוא חושב ככה הוא מביך
לא.
זה נותן הרגשה לאותו האיש שהוא איש שעשה משהו טוב בהתנהגות שלו כי את מרגישה איתי בטוחה
זה נותן הרגשה לאותו האיש שהוא איש שעשה משהו טוב בהתנהגות שלו כי את מרגישה איתי בטוחה
שואל השאלה:
הבעיה היא שאנחנו לא ביחד עדיין אני חושבת שזה סוג של קטע כזה מבחינתי זה כן אבל אני לא יודעת איל זה מבחינתו
הבעיה היא שאנחנו לא ביחד עדיין אני חושבת שזה סוג של קטע כזה מבחינתי זה כן אבל אני לא יודעת איל זה מבחינתו
אנונימית
לא
זה ממש חמוד
זה ממש חמוד
אנונימי
באותו הנושא: