5 תשובות
מבחינה חוקית זה לא משנה
תעשי מה שבא לך מבחינה חוקית כל עוד רואים את השלט וכתוב שאת נהגת חדשה הכל סבבה
לפי החוק צריך שלט צהוב עם כיתוב שחור
תכלס לא מקפידים על זה
ציטוט מאתר משרד התחבורה:
ברכב פרטי וברכב מסחרי עד 4 טונות, יש להציג שלט בגודל של 12x20 סנטימטרים. גובה האותיות יהיה 40 מילימטרים בצבע שחור על גבי רקע צהוב המחזיר אור. השלט יוצמד לשוליים התחתונים של השמשה האחורית, כך שייראה לאלה הנוהגים אחרי הרכב.
כמו שהמשתמשת מעליי אמרה - מבחינה חוקית יש הגדרה מאוד ספציפית לאיך השלט אמור להיראות.
זה שלט בצורתו הבסיסית והנפוצה.
ויש סיבה לכך.
זה חשוב שזה יהיה צהוב כדי שהוא יחזיר אור גם כשחשוך. החוק אומר שחייב צהוב עם כיתוב שחור