6 תשובות
תעשה מה שבלך החיים שלך.
עדיף שלא .
איך עד 6????
אנונימי
דווקא אנגלית?? אם את טובה ויודעת את החומר סבבה
מבינה אותך
גם אני עייפה למות ויש לי שעתיים אנגלית בא לי להבריז
אבל עדיף לא להבריז מאנגלית
גם אני עייפה למות ויש לי שעתיים אנגלית בא לי להבריז
אבל עדיף לא להבריז מאנגלית
שואל השאלה:
נשארתי לישון בסוף
נשארתי לישון בסוף
באותו הנושא: