8 תשובות
אם אני אוהב אותה והיה לי משיכה אליה אז כן זה לא היה משנה לי והייתי יוצא איתה

^^כי הוא יודע שיהיו כאלה שלא מבינים שהוא פשוט לא נמשך לזה ואז היו מקללים אותו
יש סיכוי .תלוי בהרבה לא רק במשקל
וואלה לא
אגב לא הייתי יוצא גם עם בחורה שהיא 40 קילו
שואל השאלה:
למה מאנונימי?
אנונימית
כן, מה הבעיה?
אני בת אבל כן
כע למה לא
בובי בוטן