11 תשובות
שואל השאלה:
אז הוא הנמוך פשוט באמת לא הבנתי איך אני נחשבת גבוהה
תלוי איזה גיל
שואל השאלה:
15 וכבר עבר לי יותר משנתיים מהמחזור אז לא אגבה באמת כבר יותר מדי
^^ אני חושבת שזה גובה ממוצע. אני בת 13 ואני 1.60 או 1.61 אחד מהשניים
שואל השאלה:
כן נראלי עוד שנה כזה אם אשאר בגובה הזה אז זה יהיה ממש קצת פחות מהממוצע
האמת שלא
חמישים ושמונה???
לרגע חשבתי שישים ושמונה
וואו
כלל וכלל לא
לא גבוהה
שואל השאלה:
אז מה הוא רוצה מחיי