13 תשובות
תלוי מה היו גונבים
הייתי עצבנית-_-
מתעצבנת
מכות
מתעצבנת אבל לא הייתי עושה עם זה משהו.. אם זה היה קורה גם מול העיניים שלי אני כנראה הייתי מתביישת לצעוק על הגנב שיחזיר
לא יודעת
תודה על הפרח
בכחסא
בןאבאעגבןבאגאגאןגאהטגןאגאגאחדרגרגאגאאגטג
תודה לך אבל עדיין רשום לי פרח אחד
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה זה לא עובד, סליחה/:
אני לא מבינה למה זה לא עובד, סליחה/:
לא נורה העירק שניסית אני נולכת לסדר את החדר לפני ששוחתים אותי
שואל השאלה:
חחח אוקיי, ביי, כשיהיו לך מספיק פרחים (לדעתי צריך 5 בשביל להתחיל לדבר) תמיד תוכלי לדבר איתי(:
חחח אוקיי, ביי, כשיהיו לך מספיק פרחים (לדעתי צריך 5 בשביל להתחיל לדבר) תמיד תוכלי לדבר איתי(:
באותו הנושא: