13 תשובות
תלוי מה היו גונבים
הייתי עצבנית-_-
מכות
מתעצבנת אבל לא הייתי עושה עם זה משהו.. אם זה היה קורה גם מול העיניים שלי אני כנראה הייתי מתביישת לצעוק על הגנב שיחזיר
תודה על הפרח
בןאבאעגבןבאגאגאןגאהטגןאגאגאחדרגרגאגאאגטג
תודה לך אבל עדיין רשום לי פרח אחד
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה זה לא עובד, סליחה/:
לא נורה העירק שניסית אני נולכת לסדר את החדר לפני ששוחתים אותי
שואל השאלה:
חחח אוקיי, ביי, כשיהיו לך מספיק פרחים (לדעתי צריך 5 בשביל להתחיל לדבר) תמיד תוכלי לדבר איתי(: