30 תשובות
שואל השאלה:
אחי מה אתה רוצה
אחי מה אתה רוצה
אנונימי
נו מה אתה חושב על עצמך ככה.
אין לך זמן אז מה תעשה?
לא צריך להסתכל על אחרים ולהקשיב לאחרים.
אתה יכול להתאמן בבית בזמן הפנוי שישי או שבת או באמצע השבוע.
אל תכניס לעצמך דברים רעים לראש.
אין לך זמן אז מה תעשה?
לא צריך להסתכל על אחרים ולהקשיב לאחרים.
אתה יכול להתאמן בבית בזמן הפנוי שישי או שבת או באמצע השבוע.
אל תכניס לעצמך דברים רעים לראש.
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי שאלה.
תענה עלייה, לא שאלתי אם כדאי לי לאונן או אם יש לי משקפיים או לא.
שאלתי שאלה.
תענה עלייה, לא שאלתי אם כדאי לי לאונן או אם יש לי משקפיים או לא.
אנונימי
שואל השאלה:
^תודה רבה
^תודה רבה
אנונימי
אל תלך!!!
אל תקשיב לקקות האלה, תתחטב אחרי שתסיים את התכנית, אתה תוכל להשוויץ שעשית בגרות לפני כולם ובזמן שכולם עושים בגרות בי"א אתה תעשה מה שבא לך.
דרך אגב אני עכשיו בהעשרה של בר אילן ואני בכיתה ו' ואני רוצה לעשות בכיתה י' גם בגרות:)
בקיצור אל תפרוש, אל תתיחס לילדים הקקות האלה, ואל תיתן להם למנוע ממך להתקדם.
אל תקשיב לקקות האלה, תתחטב אחרי שתסיים את התכנית, אתה תוכל להשוויץ שעשית בגרות לפני כולם ובזמן שכולם עושים בגרות בי"א אתה תעשה מה שבא לך.
דרך אגב אני עכשיו בהעשרה של בר אילן ואני בכיתה ו' ואני רוצה לעשות בכיתה י' גם בגרות:)
בקיצור אל תפרוש, אל תתיחס לילדים הקקות האלה, ואל תיתן להם למנוע ממך להתקדם.
אל תפרוש ואל תתייחס אליו.
הוא לא שווה את היחס שלך!
הוא לא שווה את היחס שלך!
קראתי רק את ההתחלה כי אני גם שחיף אבל אני לא שם על זה אבל פשוט תלך למכון
זו לא בעיה
אני מצחיל ללכת עוד כמה ימים
מה עוצר אותך מלהפסיק להיות אפס ולרדת מסטיפס בשביל להיות במכון
זו לא בעיה
אני מצחיל ללכת עוד כמה ימים
מה עוצר אותך מלהפסיק להיות אפס ולרדת מסטיפס בשביל להיות במכון
שואל השאלה:
^אבל זה כבר לא נעים לי גם כי זה לא רק הוא,זה כולם..
המשקל שלי הוא משקל ממוצע של ילד בן 8.7
^אבל זה כבר לא נעים לי גם כי זה לא רק הוא,זה כולם..
המשקל שלי הוא משקל ממוצע של ילד בן 8.7
אנונימי
אל תפרוש בשביל זה לא שווה לך!
לימודים יעזרו לך מאוד בחיים מאשר ללכת לחדר כושר, במיוחד אם אתה בבר אילן זה ממש טוב ולא הרבה מתקבלים לזה אתה עוד תצחק על הילד שצוחק עליך עכשיו סמוך עליי
ו"עממ..." - אתת חתיכת אדיוט
לימודים יעזרו לך מאוד בחיים מאשר ללכת לחדר כושר, במיוחד אם אתה בבר אילן זה ממש טוב ולא הרבה מתקבלים לזה אתה עוד תצחק על הילד שצוחק עליך עכשיו סמוך עליי
ו"עממ..." - אתת חתיכת אדיוט
^ אתה גם מפגר, למה שהוא יפרוש מתוכנית לימודים שתעזור לו בחיים בשביל להתחטב?
אל תפרוש
לאף אחד אין זכות להעיר לך על המשקל בצורה הזו!
ואני בשוק מאנשים כאן מה נסגר
לאף אחד אין זכות להעיר לך על המשקל בצורה הזו!
ואני בשוק מאנשים כאן מה נסגר
עדיף להשקיע עכשיו בלימודים ואם הוא ממש מפריע לך פשוט תתעלם ממנו ואל תתן לו צומת לב
אני מכיר מלא אנשים שהולכים לבר אילן, אני יודע כמה צפוף לוח הזמנים.
אל תיכנע ללחץ החברתי.
אל תיכנע ללחץ החברתי.
תראה תסיים עם כיתה י וב יא כבר לא יהיה לך מתמטיקה ואז יהיה לך הרבה יותר זמן ותוכל ללכת לחדר כושר
בינתיים תחשוב על איך כולם יקנאו בך כי סיימת עם מתמטיקה וכי עוד שנה כבר תתאמן ותעשה ספורט ותראה יותר טוב גם
תחשוב על הנקמה חח בהצלחהה
בינתיים תחשוב על איך כולם יקנאו בך כי סיימת עם מתמטיקה וכי עוד שנה כבר תתאמן ותעשה ספורט ותראה יותר טוב גם
תחשוב על הנקמה חח בהצלחהה
לדעתי שחיף זה מהמם
לא צריך שרירים ולא כלום אני לא רוצה חיה שרירית אני רוצה בן אדם
לא צריך שרירים ולא כלום אני לא רוצה חיה שרירית אני רוצה בן אדם
אנונימית
יש לי חבר בשכבה שעשה בר-אילן ועכשיו הוא מתחיל תואר בהנדסת תוכנה (כיתה יא')
אחי אתה צוחק? להפסיק בר-אילן בשביל כושר?!, חוץ מזה שזה נותן לך מלא הזדמנויות בעתיד (בניגוד לכושר) זה גם זכויות התרברבות למשך שנתיים שלמות
הייתי מת לעשות בר-אילן גם ביסודי קבלתי ציונים יותר טובים מכמעט כל התלמדי בר-אילן שהיו אצלי בשכבה אבל לא ידעתי מה זה באותו זמן אז זה מאוחר מדי עכשיו
אחי אתה צוחק? להפסיק בר-אילן בשביל כושר?!, חוץ מזה שזה נותן לך מלא הזדמנויות בעתיד (בניגוד לכושר) זה גם זכויות התרברבות למשך שנתיים שלמות
הייתי מת לעשות בר-אילן גם ביסודי קבלתי ציונים יותר טובים מכמעט כל התלמדי בר-אילן שהיו אצלי בשכבה אבל לא ידעתי מה זה באותו זמן אז זה מאוחר מדי עכשיו
אנונימי
תתאמן בבית
אנונימי
ועל וואלה אני גם עושה תואר בתיכון וגם מתאמן אז בלי תירוצים מסיים לימודים ב16:50
אנונימי
כדאי לך להישאר מי שאתה. להיות שחיף זה בסדר, בטח שכשאתה צעיר. עדיף לך להתמקד בלימודים, ואחרי זה, בהמשך, כשיתפנה לך קצת זמן, אז אולי כדאי לך להתחיל להתאמן או ללכת לחדר כושר באמת; אבל אל תקשיב למה שהבחורים ההם אומרים; הם הולכים להתאמן בגלל שגם להם אין ביטחון עצמי, והם חושבים שהם טובים ממך בגלל שהם עושים את זה, אבל הם אלה שבעצם נכנעים ללחץ החברתי. אתה צריך להישאר מי שאתה ולהתמקד במה שחשוב לך, ואז אתה תהיה המנצח האמנתי.
האמיתי* אופס xd
שומע הייתי מוותרת על הכל כדי להיות בתוכנית הזאת אם הייתה לי ההזדמנות
שיקפוץ לך
שיקפוץ לך
אנונימית
^^ אהבתי את המשפט, לא אהבתי את הכוונה
ממליץ לך להשקיע במה שאתה אוהב נכון לעכשיו ואל תפרוש בגלל איזה ילד שחושב את עצמו שהוא יותר טוב מכולם, בגדול אל תתייחס למה שהוא אומר לך, להיות שחיף זה בסדר גמור.
הכי חשוב שתהיה שלם עם עצמך כך גם אף איש לא יזיז לך אם הוא אומר לך איזה הערה.
ותזכור, אלה שמתנפלים אליך הבעיית ביטחון נמצאת אצלם.
הכי חשוב שתהיה שלם עם עצמך כך גם אף איש לא יזיז לך אם הוא אומר לך איזה הערה.
ותזכור, אלה שמתנפלים אליך הבעיית ביטחון נמצאת אצלם.
^^ הפסקתי לקרוא באמצע כי הזדעזעתי כי אתה לא מבין על מה אתה מדבר,
זה לא שהוא במצוקה, אתה כל כך טועה, אין שום בעיה בגוף שלו אולי הוא קצת רזה אז מה מה קרה כבר, רשמת שמתמטיקה לא יביא לו כלום בחיים אה?
רואים שאתה לא מבין כלום מאיך מתנהלים החיים, בר אילן יפתח לו הרבה מאוד אפוציות מאשר להיות בכושר שהוא בכלל לא רוצה.
זה לא שהוא במצוקה, אתה כל כך טועה, אין שום בעיה בגוף שלו אולי הוא קצת רזה אז מה מה קרה כבר, רשמת שמתמטיקה לא יביא לו כלום בחיים אה?
רואים שאתה לא מבין כלום מאיך מתנהלים החיים, בר אילן יפתח לו הרבה מאוד אפוציות מאשר להיות בכושר שהוא בכלל לא רוצה.
^^ הוצאת לי את המילים מהפה
^^ אם זה מפריע לו אבל ממה שהבנתי הוא רוצה בכלל לעשות את זה בגלל שאמרו לו, ברור שאם הוא רוצה שיעשה את זה אבל לא כדאי לו בשביל זה לפרוש עכשיו מבר אילן לדעתי עדיף לו לחכות
אתה לא תלמד פתאום איך הכל עובד אם תתחטב אתה יודע ^
לא. ממש לא. חדר כושר תוכל ללכת תמיד בכל זמן. אל תוותר על ההזדמנות להיות בוגר של התוכנית המדהימה הזו. זה לא שווה את זה
אל תקשיב להם
המשקל שלך לא משנה ואין להם שום זכות להביע דעה בעניין
הם בוחרים לפתח שרירים ואתה בוחר לפתח לך עתיד מקצועי...זאת הבחירה אך ורק שלך
המשקל שלך לא משנה ואין להם שום זכות להביע דעה בעניין
הם בוחרים לפתח שרירים ואתה בוחר לפתח לך עתיד מקצועי...זאת הבחירה אך ורק שלך
אתה יכול להתאמן קצת אבל לא חייב כל יום ואם אתה עושה את זה תעשה את זה בשבילך לא כי אתה רוצה להרשים מישהו למרות שרוב החברות שלי אוהבות שחיפים
באותו הנושא: