4 תשובות
הרגילה? היא סבבה פשוט בהירה קצת
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבננה
אנונימית
לא
כן אחלה של פודרה יש לי גם הרבה יותר יקרות.. ובהשוואה אליהן היא די טובה