9 תשובות
אולי הם רוצים שתלמדי להגן על עצמך
וואלה אני הייתי בקראטה 8 שנים
תכלס זה מביא כושר מטורף זה עוזר בצורה פסיכולוגית עם התמדה
כשלומדים את הקאטות זה עוזר עם הזיכרון
בכללי זה מחזק אותך פיזית ומנטלית
שואל השאלה:
^ אז אתה יודע גם לריב מכות טוב?
אנונימית
אני בדרך כלל לא רב מכות כי אין לי בדיוק סיבה לזה
קראטה לא יעזור לך לריב מכות את זה אני מבטיח
זה קרבות מאוד מכובדים עם טכניקות אומנותיות זה לא לחימת רחוב זו אמנות בפני עצמה
כן מלמדים הגנה עצמית בפני דקירות ותקיפות אבל לא מלמדים אותך להרביץ לאנשים ברחוב בלי כבוד ובלי טכניקה
שואל השאלה:
אבל במקרה ומישהו בא לתקוף אותי אז אני יכולה להשתמש בקראטה? וקרה כבר מקרה שהיית צריך להשתמש בזה?
אנונימית
עדיף כבר ללכת לחוג כדורסל או כדורעף או טניס או משהו יותר כיף
אנונימית
הם רוצים שתלמדי להגן על עצמך.
גם אם זה לא משהו שמעניין אותך, זה משהו ששווה לדעת וזה לגיטימי לגמרי שההורים שלך ירצו שתלמדי את זה.
זה רעיון טוב, וכשתגדלי קצת את תביני למה.
"אבל במקרה ומישהו בא לתקוף אותי אז אני יכולה להשתמש בקראטה?"
כפי שאמרתי: כן מלמדים הגנה עצמית בפני דקירות ותקיפות אבל לא מלמדים אותך להרביץ לאנשים ברחוב בלי כבוד ובלי טכניקה
"וקרה כבר מקרה שהיית צריך להשתמש בזה?"
למזלי לא
באמת שקראטה זה כיף ממש, וכן חוטפים מכות מן הסתם אבל את מתרגלת ולומדת להגן על עצמך. שווה כל דקה. מהנה בטירוף