3 תשובות
זה ממש חמוד! את יכולה אפילו סתם לצלם לתייג אותו ולרשום "חיים שלי" או רק "חיים" ולב.. זה חמוד
שואל השאלה:
אין לו אינסטה
אין לו אינסטה
אנונימית
אהה, עדיין נראלי חמוד!
את יכולה להעלות תמונה של שניכם ואז תמונה של המתנה ולכתוב חיים שלי.
בעיקרון תעשי מהשאת חושבת אבל עדיין מתוק ממש
את יכולה להעלות תמונה של שניכם ואז תמונה של המתנה ולכתוב חיים שלי.
בעיקרון תעשי מהשאת חושבת אבל עדיין מתוק ממש
באותו הנושא: