3 תשובות
זה ממש חמוד! את יכולה אפילו סתם לצלם לתייג אותו ולרשום "חיים שלי" או רק "חיים" ולב.. זה חמוד
שואל השאלה:
אין לו אינסטה
אנונימית
אהה, עדיין נראלי חמוד!
את יכולה להעלות תמונה של שניכם ואז תמונה של המתנה ולכתוב חיים שלי.
בעיקרון תעשי מהשאת חושבת אבל עדיין מתוק ממש