6 תשובות
שואל השאלה:
תודה❤❤
שואל השאלה:
רופאת הנשים שלי בחופש מחר.. מה לעשות?
אל תלכי
תעשי את המבחן בהשלמת מבחנים
שואל השאלה:
אוקיי תודה המורה שלי תבין אני מקווה
תראי מחר איך את מרגישה אבל תעדכני את המורה מעכשיו שיש סיכוי שלא תגיעי, אם מחר את לא מרגישה טוב תנסי לקחת כדור, אם זה לר יעזור תישארי בבית ותעשי מועד ב
שואל השאלה:
רשמתי למורה שלי כבר מקודם והיא אמרה לי שהיא תבדוק מתי יש מועד ב. היא לא ענתה לי עוד