4 תשובות
אני חושבת שאת צריכה פשוט להגיד להם שאת בחרת לספר להם כי הם אנשים שקרובים אליך ואת סומכת עליהם שלא יספרו לאף אחד
זה לא סוד אם יותר מבן אדם אחד יודע אותו :)
לפני שאת מספרת סוד את צריכה לספר אותו לאנשים שאת סומכת עליהם ומרגישה בנוח איתם ולא לפחד שהם יגלו אותו
t.r
תבקשי מהם ופעם הבאה אל תספרי בכלל