15 תשובות
מאוד
מאוד נורא
נורא מאוד חחח
וואי וואי
אנונימי
שואל השאלה:
די נו עד כדי כך? זה היעדרות משיעורים לא מימים
די נו עד כדי כך? זה היעדרות משיעורים לא מימים
אנונימית
צר לי לומר אבל כן
אהה משיעוריםם
אממ שיעורים זה סביר
אממ שיעורים זה סביר
לא כזה נורא, לא מבינה למה עושים מזה ביג דיל. גם לי כבר יש כמה היעדרויות
לא נורא, אלו בסך הכל יומיים.
לי יש 4 חחח זה גם לא טוב כי רק התחלנו אבל מפה זה רק לשתפר
הרגע בדקתי ויש לי בדיוק אותה כמות, זה לא טוב מן הסתם אבל אם את לא מחסירה ככה בקבוע זה בסדר.
לי היו 160+ היעדרויות במחצית א' שנה שעברה
זה לא כזה סיפור אבל אם חשוב לך להוציא 75+ בבגרויות (בהנחה שאת בתיכון) אז כדאי שתגיעי לשיעורים.
גם אני זילזלתי ולא הגעתי כמעט כל השנה (ביא ויב) והוצאתי 65, 70, ובמקרים מסויימים שממש חרשתי לפני הבגרות גם קיבלתי 80+
אבל אני יודעת שאם הייתי מגיעה לשיעורים ומסכמת כנראה שהייתי מגיעה למקסימום שלי ומוציאה ציונים טובים יותר בבגרויות.
זה לא כזה סיפור אבל אם חשוב לך להוציא 75+ בבגרויות (בהנחה שאת בתיכון) אז כדאי שתגיעי לשיעורים.
גם אני זילזלתי ולא הגעתי כמעט כל השנה (ביא ויב) והוצאתי 65, 70, ובמקרים מסויימים שממש חרשתי לפני הבגרות גם קיבלתי 80+
אבל אני יודעת שאם הייתי מגיעה לשיעורים ומסכמת כנראה שהייתי מגיעה למקסימום שלי ומוציאה ציונים טובים יותר בבגרויות.
שואל השאלה:
^היו לי 300 - 400 ואני עכשיו בכיתה ט
^היו לי 300 - 400 ואני עכשיו בכיתה ט
אנונימית
לדעתי לא כדאי לך להחסיר יותר מידי, במיוחד כשעכשו את מגיעה כמעט לתיכון
תעשי לך לוח זמנים כזה שאת יכולה להבריז רק מ- 2 שיעורים ביום ותבחרי את המשעממים יותר והלא חשובים
תעשי לך לוח זמנים כזה שאת יכולה להבריז רק מ- 2 שיעורים ביום ותבחרי את המשעממים יותר והלא חשובים
קיבלתי כמויות הזויות של העדרויות למרות שלא פספסתי אף שיעור והמורה האחרת של 4 יח"ל מסמנת לי חיסורים כל שיעור למרות שאני לא איתה, לא מצדיקים לי את זה :/ אז תלוי אם באמת פספסת 13 שעות או שזה טעות
באותו הנושא: