4 תשובות
חחחחחח ממש לא יצאת מגעילה, זה נורמלי וכולם עושים את זה.
כן
זה לא שונה מבנים שעושים את זה לצחוקים, תתבגרו אין שום דבר מהנה מלדרג מראה חיצוני של אנשים
זה לא שונה מבנים שעושים את זה לצחוקים, תתבגרו אין שום דבר מהנה מלדרג מראה חיצוני של אנשים
שואל השאלה:
הבעיה היא שכל הבנים שאני שומעת שמדרגים הם משפילים ויורדים על בנות שהם מדרגים 1 או 3 או אומרים דברים כמו "איכס לא הייתי נוגע בה עם מקל" ושטויות כאלה.
בסיטואציה הזו אני וידיד שלי לא אמרנו שום דבר כזה ולא הכפשנו אף אחד בשום צורה
הבעיה היא שכל הבנים שאני שומעת שמדרגים הם משפילים ויורדים על בנות שהם מדרגים 1 או 3 או אומרים דברים כמו "איכס לא הייתי נוגע בה עם מקל" ושטויות כאלה.
בסיטואציה הזו אני וידיד שלי לא אמרנו שום דבר כזה ולא הכפשנו אף אחד בשום צורה
אנונימית
לא יצאת מגעילה, אבל זה כן די שיטחי. יש אנשים מקסימים שנראים פחות טוב ויש אנשים חתיכים בטירוף שהם זבל.
רק אומרת, יש כאלו שממש עשו דירוג כזה בבי"ס כלשהו ופירסמו את זה באינטרנט או עשו הצבעה באינטרנט (זה היה בשנים האחרונות) וזה יצא לתקשורת. היה הרבה רעש על זה, ורעש נכון כי זה פגע בהמון ילדים בבטחון העצמי שלהם.
בכל מקרה עדיף לא להתחיל בכלל בדירוגים. אבל המצב שלך היה סביר לעומת המקרה שהיה
רק אומרת, יש כאלו שממש עשו דירוג כזה בבי"ס כלשהו ופירסמו את זה באינטרנט או עשו הצבעה באינטרנט (זה היה בשנים האחרונות) וזה יצא לתקשורת. היה הרבה רעש על זה, ורעש נכון כי זה פגע בהמון ילדים בבטחון העצמי שלהם.
בכל מקרה עדיף לא להתחיל בכלל בדירוגים. אבל המצב שלך היה סביר לעומת המקרה שהיה
באותו הנושא: