3 תשובות
היי, המורה, אני רוצה לדבר איתך על המקומות, אני רוצה להחליף מקום ליד --- בגלל שאני רוצה ליצור חברויות חדשות ואני חושב שזה יכול לעזור לי, זה אפשרי?, משהו כזה...
שואל השאלה:
כדאי לי לשלוח לו את זה ככה?:
היי (השם שלו), לגבי המקומות, אני מעדיף לשבת ליד (השם שלה)
כאילו אפשר להבין מזה שיש לי קראש עליה או לא?
עדכון- שלחתי לו את זה
כדאי לי לשלוח לו את זה ככה?:
היי (השם שלו), לגבי המקומות, אני מעדיף לשבת ליד (השם שלה)
כאילו אפשר להבין מזה שיש לי קראש עליה או לא?
עדכון- שלחתי לו את זה
אנונימי
אני לא יודעת אלא אם כן זה הדבר הראשון שאנשים חושבים עליו אז כנראה שלא
באותו הנושא: