7 תשובות
את יכולה לקחת 3 בפעם אחת את לא צריכה לבוא כל חודש
שואל השאלה:
אמורה להגיד משהו לרוקח/ת או שאוטומטית מביאים לי שלוש בפעם אחת ??
אמורה להגיד משהו לרוקח/ת או שאוטומטית מביאים לי שלוש בפעם אחת ??
אנונימית
תראי לה את המרשם ואם היא לא תביא לך שלוש תגידי לה להביא לך שלוש
אני נגיד כשלקחתי הוא שאל "לשלושה חודשים?" ואמרתי כן
אני נגיד כשלקחתי הוא שאל "לשלושה חודשים?" ואמרתי כן
שואל השאלה:
אה אוקיי וואי תודה ממש עזרת לי
אה אוקיי וואי תודה ממש עזרת לי
אנונימית
בכיףף❤
כן את יכולה לקחת לבד כבר
בדרך כלל הם שואלים אם את רוצה לקחת הכל
יהיה בסדר! זה לא מסובך
יהיה בסדר! זה לא מסובך
באותו הנושא: