15 תשובות
בחרמון בקיץ חם כמו בכל מקום אחר (אולי קצת רוחות קרירות)
יש שלג רק בחורף
יש שלג רק בחורף
תלוי בעונה. בקיץ לא יהיה לך שלג.
תלוי בעונה
ברור שאין שלג בקיץ..
שלג רק בחורף
לא..
לא חושבת שתראי שם שלג אחרי אמצע אפריל או לפני אמצע דצמבר
לא חושבת שתראי שם שלג אחרי אמצע אפריל או לפני אמצע דצמבר
תראה בקיץ שלג רק בגלל שנשאר מהחורף
לא לא ממש חם פה
יש שם שלג רק בחורף
יורד שלג בחרמון מסוף הסתיו עד תחילת האביב. מה שכן לפעמים ניתן לראות בפסגות הגבוהות בגבול הישראלי שולגיות (כמו שלוליות שלג, אבל השלג לא רך הוא כמו קרח) גם בחודשי הקיץ המוקדמים (מאי-יולי) שנשארו מהתכת השלגים באביב. כמובן אבל שבקיץ חם שם מאוד והטמפרטורות יכולות להגיע לעד 30 מעלות
אנונימי
תלוי בעונה, בקיץ חם שם כמו בכל הארץ
אין שלג אבל עדיין קר שם
בלילה יש 3 מעלות
בלילה יש 3 מעלות
תלוי בעונה
בתור מישהי שגרה חצי שעה מהחרמון, בקושי יש בקיץ
תלוי בעונה
בחרמון בקיץ חם
בחרמון בקיץ חם