3 תשובות
תצאי את לא חייבת להן הסברים
מבינה אותך ממש אם את בכיתה חדשה אף אחד לא מכיר אותך תתחברי לילדים חדשים את במאת לא צריכה אותם אני יודעת שזה קשה ברמותת לנתק קשר אבל אם זה ככה אז צריך
יאללה הפסידו אןתך תצאי שילכו לבכות בצד אחרי זנ
אנונימית