6 תשובות
אני יכולה להבין את חברה שלך, כי גם לי קורה שאני מבטלת לחברות בשביל לצאת עם חבר שלי (בגלל שהוא גר רחוק אז עד שנינו נפגשים זה מלא זמן)
אבל לא יצאת אגואיסטית כי זה מבאס שמבטלים בדקה 90
אבל לא יצאת אגואיסטית כי זה מבאס שמבטלים בדקה 90
שואל השאלה:
זה לא חבר זה אפילו בקושי סטוץ^
זה לא חבר זה אפילו בקושי סטוץ^
אנונימית
את צודקת
היא לא אמורה פשוט לבטל בלי להודיע לך
היא לא אמורה פשוט לבטל בלי להודיע לך
את צודקת היא מכרה אותך בשביל מישהו מגעילה
לא הייתי מדברת איתה בחיים מסננת אותב כל הזמו
אני מבינה אותך
נראה לי שהיא פשוט מנצלת את זה שהוא הציע להיפגש או משהו כזה ומפחדת שאם היא תגיד לו לא לא תהיה עוד הזדמנות
אבל סיסטרס ביפור מיסטרס חד משמעית
נראה לי שהיא פשוט מנצלת את זה שהוא הציע להיפגש או משהו כזה ומפחדת שאם היא תגיד לו לא לא תהיה עוד הזדמנות
אבל סיסטרס ביפור מיסטרס חד משמעית
באותו הנושא: