8 תשובות
בעיקרון זה הגיוני שנפגעת אבל אני פשוט מבינה את אמא שלך
זה ליטרלי כל החיים שלי בשאלה אחת וכן גם אני נעלבת שהיא אומרת לי את זה
אנונימית
זה הגיוני שנפגעת כי אלה רגשות ואין לגיטימי או לא לגיטימי, אי אפשר להחליט על רגשות.
אבל היא צודקת.
תלוי בת כמה את בעיקרון. אם את בת 16-18 אז יש קטע להורים שאומרים שאת גדולה ורוצים שתהיי עצמאית וזה. למרות שכמובן היה נחמד אם היא הייתה מתעניינת.
אם את יותר צעירה אז זה לא בסדר שהיא לא שואלת כי זה עוד גילאים שלא אמורים לצפות שתעשי הכל לבד, היא אמורה לדאוג לזה יותר.
שואל השאלה:
היא תמיד ככה לא אכפת לה יכלה להגיד את זה ביותר נחמד.... כי אמא אמורה לדאוג לבת שלה :(
אנונימית
^נכון, בזה אני לגמרי מסכימה. היא לגמרי יכלה להיות יותר נחמדה כשהעירה על זה. עד גיל 18 ואפילו גם אחרי היא אמורה לדאוג לשלומך.
סורי.. אני לא רואה סיבה פה להפגע. לגיטימי שהיא תבקש ממך, את כבר לא ילדה קטנה. היא גם רוצה קצת שקט אחרי יום עמוס..
שואל השאלה:
יום עמוס? היא ליטרלי לא עובדת ולא עושה כלום
אנונימית