2 תשובות
שום דבר לא בלתי אפשרי.
כן, אתה לא יכול להיות מועסק כשכיר אצל אף אחד.
מה שכן אפשרי זה לפתח עסק משלך אונליין, רק שקל זה לא יהיה, צריך לראות איך תקבל תשלומים וכו.
אפשר גם לעשות דוגיסיטר דוגווקינג בייביסיטר וכו.
אפשר גם נגיד למכור דברים בבית ספר לחברים כמו מסטיקים ולרכב על כל מיני טרנדים.
בקיצור זה יהיה קשה למצוא דרך אבל אפשרי, וסביר שייקח הרבה זמן.
ממליץ להתחיל ללמוד על פיננסים וכלכלה מבלוגים פודקאסטים וכו, זה יעזור המון.
ואם תלמד קוד או מקצוע הייטק כלשהו דרך תוכן חינמי באינטרנט מעכשיו תוכל להתחיל להרוויח כסף כשתוכל לעבוד בתור שכיר כבר ואולי גם לפני בתור עצמאי.
בלתי אפשרי, אולי דמי כיס אבל מעבר לזה אני לא רואה סיבה חוקית או מוצדקת להעסיק מישהו בן 10, לא מישהו שניתן לסמוך עליו בפן המקצועי.