5 תשובות
אני ממש ממליצה על נייטשר נאט
השתמשתי בירוק זה לא עזר לי ממש התחלתי להשתמש בטוטאליק הפלא ופלא השיער מושלם ויש לו ריח מעלף כמו של בושם וזה גם לא נוסה על בע"ח. מה צריך יותר מזה???
קצת יקר אבל שווה את זה
קצת יקר אבל שווה את זה
תשימי מטס לשיער או מסיכה לשיער של אלביב
רק רק החברה הירוקה ששכחתי איך קוראים לה
שואל השאלה:
יואו תודהה לכן
יואו תודהה לכן
אנונימית
באותו הנושא: