3 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
חחח בהתחלה חשבתי שזה laid to rest של לאמב אוף גוד ואז כשהתחיל הריף הראשי אז אמרתי שזה טסטמנט ושאני מכיר תשיר הזה אבל שכחתי תשם חחח.
הם נראים גם ילדי ת'ראש שזה אחלה. (שזה הסגנון מטאל הכי אהוב עליי)
הם נראים גם ילדי ת'ראש שזה אחלה. (שזה הסגנון מטאל הכי אהוב עליי)
into the pit - testament
באותו הנושא: