7 תשובות
יכול להיות.
קשה לדעת
פשוט תחכי לזום הבא ותראי אם הוא מראה עניין
שואל השאלה:
כיאלו רשמתי לו סבבה עם לב החזיר לי לב רשמתי אוהבת אותך ובדרך כלל הוא עונה ופתאום הוא היה מחובר כמה פעמים והוא מסנן אותי שלוש שעות אני בכלל לא יודעת אם הוא ירצה מחר זום
אנונימית
תשאלי אותו באופן ישיר
אל תתני לעצמך לחיות בספיקות
שואל השאלה:
הבעיה שהוא מסנן ולא עונה לי והוא לא רוצה לספר מה קרה
אנונימית
תשאלי אותו אם הוא מעוניין לעשות איתך זום אם הוא לא עונה
פשוט תעזבי אותו .
לא שווה לך לחכות או משהו, זה סתם יצא משפיל
וזה לא שהספקתם להתאהב באופן עמוק או משהו
שואל השאלה:
תכלס אבל זה לא יצא "בגידה" מבחינתי שאני המשכתי מבלי להגיד לו למרות שהוא לא עונה
אנונימית