16 תשובות
בסטיפס? בחיים לא
בסטיפס לא
אינסטגרם מקסימום וגם זה לא ממש
תלוי אבל בדרך כלל לא
ממש לא
לא סומכת ככ על אנשים באינטרנט
שואל השאלה:
מה זה תלוי?
אנונימית
אף פעם לא הבאתי.
^מי זה ועד כמה אני מכיר את הבן אדם וסומך עליו
תלוי כמה זמן אני מכירה את אותו בן אדם
שואל השאלה:
אהה אוקיי
אנונימית
אם אני מכירה בחיים האמיתיים כן, דרך האינטרנט וזה לא רק אחרי שנפגשנו מתישהן/יש כבר קשר ממש ארוך
מה ההבדל אם פגשת מישהו זר עכשיו ברחוב או באינסטגרם? את שניהם את לא מכירה ^
לאנשים אמיתיים אין לי בעיה
לאנשים באינטרנט עשיתי את זה פעמיים אחרי שדיברנו שנה-שנה וחצי
אנונימי אתה איבדת חתול באשדוד?
(זה ששלח את המספר שלו)