16 תשובות
בסטיפס? בחיים לא
כן
בסטיפס לא
אינסטגרם מקסימום וגם זה לא ממש
תלוי אבל בדרך כלל לא
ממש לא
לא סומכת ככ על אנשים באינטרנט
לא סומכת ככ על אנשים באינטרנט
שואל השאלה:
מה זה תלוי?
מה זה תלוי?
אנונימית
אף פעם לא הבאתי.
^מי זה ועד כמה אני מכיר את הבן אדם וסומך עליו
תלוי כמה זמן אני מכירה את אותו בן אדם
שואל השאלה:
אהה אוקיי
אהה אוקיי
אנונימית
אם אני מכירה בחיים האמיתיים כן, דרך האינטרנט וזה לא רק אחרי שנפגשנו מתישהן/יש כבר קשר ממש ארוך
מה ההבדל אם פגשת מישהו זר עכשיו ברחוב או באינסטגרם? את שניהם את לא מכירה ^
לאנשים אמיתיים אין לי בעיה
לאנשים באינטרנט עשיתי את זה פעמיים אחרי שדיברנו שנה-שנה וחצי
לאנשים באינטרנט עשיתי את זה פעמיים אחרי שדיברנו שנה-שנה וחצי
אנונימי אתה איבדת חתול באשדוד?
(זה ששלח את המספר שלו)
(זה ששלח את המספר שלו)
באותו הנושא: