10 תשובות
יש להם גל גבות של סקארה שהוא שקוף לא הגל שבא באריזה בצבע צהוב כזה
הוא יותר טוב לדעתי
הוא יותר טוב לדעתי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
של אנה היה לפעמים מוציא לי לבן בגבות כאילו כשהחומר היה מתייבש הוא היה הופך ללבן
שואל השאלה:
והטינט עדיף מהקולקציה של אנה או משל נטע
והטינט עדיף מהקולקציה של אנה או משל נטע
אנונימית
שואל השאלה:
לקנות את הטינט והגל לגבות מהקולקציה של אנה זאק?
לקנות את הטינט והגל לגבות מהקולקציה של אנה זאק?
אנונימית
כן הכל סבבה ממה שאמרת
שואל השאלה:
קניתי את הטינט של אנה כי לא היה של נטע והוא חזק בטירוףף
כמה לשים
ואיפה לשים
קניתי את הטינט של אנה כי לא היה של נטע והוא חזק בטירוףף
כמה לשים
ואיפה לשים
אנונימית
טינט וגל לגבות כן לא יודעת לגבי סומק קרם!!
הם ממש דומים לא כזה משנה
כן הכל מושלם אבל תקני תגל גבות הרגיל של סקארה לא של נטע או אנה
באותו הנושא: