6 תשובות
אני גם אחרי פרידה מאוד קשה של שנים ולא הצלחתי כבר עבר 8 חודשים
כמה לך?
כמה לך?
אני לא יודעת מה היה בניכם או מי נפרד ממי.
אבל בהנחה שאת נפרדת ממנו אז עדיף לך להיזכר למה נפרדת, בטוח היו לך סיבות טובות.
בהנחה שהוא נפרד, תחשבי על המהירות הלא יאומנת שבה הוא השיג חברה. כנראה שהוא באמת לא שווה אותך, כי הוא אפילו לא לקח זמן להבין את הקושי של החיסרון בלהיות בלעדייך. הוא לא קיבל את זה קשה וישר התקדם, למה את צריכה להיות עצובה בגלל מישהו כזה פטתי??
#תזכרי ברגעים שלא היה טוב לך איתו ותפנימי, שהאנשים הבאים שתכניסי לחיים שלך, הם אנשים שמעריכים אותך ומבינים כמה שווה את ורוצים בקרבתך.
#תמחקי כל זכר אליו, ותשתדלי לא לדבר עליו.
#זה בסדר לפרוק עליו ביומן ולפרוק איך היה לך באותו יום ומה היה טוב ומה היה רע.
#זה בסדר לדבר עליו עם אנשים אחרים בכדי לנסות להבין את עצמך יותר.. רק שזה לא בצורה של לספר סיפורים שהיו לכם, אלה יותר בכמה הוא לא חסר לך עכשיו בחיים, כמה טוב לך בלעדיו, את מקווה שהוא יהיה בסדר אבל כשזה רחוק ממך.
#למצוא תחביבים שיקחו לך את רוב היום, ככה שלא תרגישי בחסרונו בכלל. כמה שיותר לשים על עצמך יותר טוב.
#חיות מחמד מאד עוזרות וכל דבר שקשור לנתינה, זה פשוט מרפה את הלב.
# לנסות להכיר עוד אנשים ולהשיג עוד חברים.
#להנות- ללכת לטיולים, ללכת לשופינג, להתחדש ולהינות מכל רגע קטן.
אחרי כמה חודשים את תרגישי יותר טוב.
אבל בהנחה שאת נפרדת ממנו אז עדיף לך להיזכר למה נפרדת, בטוח היו לך סיבות טובות.
בהנחה שהוא נפרד, תחשבי על המהירות הלא יאומנת שבה הוא השיג חברה. כנראה שהוא באמת לא שווה אותך, כי הוא אפילו לא לקח זמן להבין את הקושי של החיסרון בלהיות בלעדייך. הוא לא קיבל את זה קשה וישר התקדם, למה את צריכה להיות עצובה בגלל מישהו כזה פטתי??
#תזכרי ברגעים שלא היה טוב לך איתו ותפנימי, שהאנשים הבאים שתכניסי לחיים שלך, הם אנשים שמעריכים אותך ומבינים כמה שווה את ורוצים בקרבתך.
#תמחקי כל זכר אליו, ותשתדלי לא לדבר עליו.
#זה בסדר לפרוק עליו ביומן ולפרוק איך היה לך באותו יום ומה היה טוב ומה היה רע.
#זה בסדר לדבר עליו עם אנשים אחרים בכדי לנסות להבין את עצמך יותר.. רק שזה לא בצורה של לספר סיפורים שהיו לכם, אלה יותר בכמה הוא לא חסר לך עכשיו בחיים, כמה טוב לך בלעדיו, את מקווה שהוא יהיה בסדר אבל כשזה רחוק ממך.
#למצוא תחביבים שיקחו לך את רוב היום, ככה שלא תרגישי בחסרונו בכלל. כמה שיותר לשים על עצמך יותר טוב.
#חיות מחמד מאד עוזרות וכל דבר שקשור לנתינה, זה פשוט מרפה את הלב.
# לנסות להכיר עוד אנשים ולהשיג עוד חברים.
#להנות- ללכת לטיולים, ללכת לשופינג, להתחדש ולהינות מכל רגע קטן.
אחרי כמה חודשים את תרגישי יותר טוב.
כמה זמן נפרדתם?
אנונימי
שואל השאלה:
נפרדנו לפני חודשיים
נפרדנו לפני חודשיים
אנונימית
זה טרי גן אצלי לפני 8 חודשים עדין חושב עליה
קשה
עדיף לחשוב על דברים משמחים
עדיף לחשוב על דברים משמחים
באותו הנושא: