5 תשובות
גלקסי
אייפון
אייפון. את לא תתחרטי
s21. לאבא שלי יש כזה והוא מדהים!
בעיקר המצלמה שמגדילה פי 40 או 20 (אני לא זוכר). בקיצור- לא תתאכזבי
בעיקר המצלמה שמגדילה פי 40 או 20 (אני לא זוכר). בקיצור- לא תתאכזבי
באותו הנושא: