7 תשובות
האמת לא בדקתי
זה בגלל שאת לא רגילה לשים.
זה לא קשור לעין שלך או לעדשה עצמה, זה עניין של הרגל
אנונימי
שואל השאלה:
העין דוחה אותן כזה
אנונימית
שואל השאלה:
שכאילו את לא שמה עדשות לראייה יום או יומיים ואז כשאת באה לשים לוקח להן זמן
אנונימית
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
כן רק קיבלתי אותם
אנונימית
לא
פשוט צריך לשים אותן בצורה טובה ושהעין לא תיהיה יבשה
צריך להתרגל גם