7 תשובות
האמת לא בדקתי
זה בגלל שאת לא רגילה לשים.
זה לא קשור לעין שלך או לעדשה עצמה, זה עניין של הרגל
זה לא קשור לעין שלך או לעדשה עצמה, זה עניין של הרגל
אנונימי
שואל השאלה:
העין דוחה אותן כזה
העין דוחה אותן כזה
אנונימית
שואל השאלה:
שכאילו את לא שמה עדשות לראייה יום או יומיים ואז כשאת באה לשים לוקח להן זמן
שכאילו את לא שמה עדשות לראייה יום או יומיים ואז כשאת באה לשים לוקח להן זמן
אנונימית
מה זאת אומרת?
שואל השאלה:
כן רק קיבלתי אותם
כן רק קיבלתי אותם
אנונימית
לא
פשוט צריך לשים אותן בצורה טובה ושהעין לא תיהיה יבשה
צריך להתרגל גם
פשוט צריך לשים אותן בצורה טובה ושהעין לא תיהיה יבשה
צריך להתרגל גם
באותו הנושא: