7 תשובות
^ רק זה בעייתי? שהוא 11 שנה מעליה? וזה שהוא אפיקורוס גמור שרוצה להוריד כמה שיותר יהודים מדרך האמת, לנצר אותם ולקחת אותם לאבדון - זה לא הכי בעייתי שיש?
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר עזרה מימישהוא אחר
אנונימית
יכול לנסות לעזור
בתור בנאדם
לא יודעת למה אבל אנשים שכותבים כאלו שאלות, ממש מרגיש לי שהם סוג של מגוחכים ולא בוגרים
ואני לא באה לרדת אלייך או משהו
אני פשוט לא יודעת זה מוזר נורא שאנשים מתבטאים ככה , סורי פשוט הוצאתי את מה שאני חושבת
עצם השאלה מגוחכת כאילו ה' לצאת '
אוף סליחה אני לא באה להטיף לך או משהו זה החיים שלך את מחליטה איך לנצל אותם
פשוט רציתי לרשום את זה סורי
בהצלחה בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה מגוחך זה למה זהה על אנונימי
את לא במצב שלי יקירה את לא יודעת כלום
אנונימית
אופס
את מחוברת עונה ולא פונה
חח
דווקא אשמח
ברור חיימ
תהני מתוקה
אנונימית