8 תשובות
שואל השאלה:
התחלתי לראות בו' וראיתי עוד איזה חמישים פעם מאז
התחלתי לראות בו' וראיתי עוד איזה חמישים פעם מאז
גם אני רואה מכיתה ו
הסדרה השלישית האהובה עליי
בדיוק סיימתי rewatch לעונה החמישית כי לא היה לי כוח לכל הסדרה כי ראיתי אותה כבר יותר מדי פעמים והתחלתי rewatch למשאבי אנוש ואתמול ראיתי באינסטגרם שלהם על העונה החדשה!
סופר מתרגשת
סופר מתרגשת
אוי ראיתי את זה בכיתה ז וחטפתי טראומה
וואי אני מת על הסדרה הזאת איך לא ידעתי על זה
רגע מהה????
אני לא מעודכנת
אני לא מעודכנת
באמתת? איך זה שלא ידעתי על זה מה