התחברות
הרשמה
הגיוני שפן נשמר לי יותר טוב מאשר מחליק וגם נראה יותר טוב
10 בספטמבר 2022, 11:55
החלקת שיער
2 תשובות
הגיוני . כנראה שהשיער שלך תופס טוב יותר פן
W
WOLFF
כן ברור גם עליי ואני מתולתלת ופן מושלם
ב
ביבי המלך בקיצור
באותו הנושא:
מה נשמר ליותר זמן, פן או מחליק??
זה הגיוני לקבל בתעודה ציון יותר גבוה באנגלית מאשר בעברית?
זה הגיוני לחשוב שהקראשית יותר יפה עם קוקו מאשר עם פזור?
זה הגיוני שנוח לי יותר לדבר באנגלית עם עצמי ואחרים מאשר בעברית?
זה הגיוני ששרתי יותר טוב לפני הגשר מאשר אחרי שהורדתי את הגשר?
זה הגיוני שאני צמאה יותר בחורף מאשר בקיץ?
הגיוני שבלי מחליק השיער שלי ניראה ארוך יותר?
איך זה הגיוני שיש יותר ספרים בנים מאשר ספרות בנות?
הגיוני שבאלי להיות בבסיס סגור כי זה יותר חוויה מאשר יומיות?
הגיוני שאני יותר יפה עם בגדים ארוכים מאשר בגדים קצרים?
זה הגיוני שחבר שלי יותר פתוח עם חברה שלי מאשר איתי?!