7 תשובות
כן ומוכר את זה במחיר רציני יותר למישהו שלא נראה מושלם כמוני
למרות שאני מת על האף שלי תמיד אפשר יותר טוב ובשביל 300 שקל למה לא
אנונימי
ברור
לא אבל כן הייתי לוקחת את הכסף
איך השגת??
אנונימית
שואל השאלה:
ניראה לך שהשגתי? חחח הלוואי
סתם עלה לי לראש אם אנשים היו לוקחים את זה ב300 שקל
אנונימית
לא, האף שלי סבבה ואני לא הייתי רוצה לנתח את עצמי משום בחינה.