9 תשובות
^ מדברת על כשיגמר הקרם לחות
אנונימית
מה השם של הקרם?
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני שוטפת פנים בבוקר ואז שמה קרם והפנים ממש מבריקות ושומניות
אנונימית
הכל בסדר זה לא רע, תני לזה לילה. כשזה יגמר לך תבדקי על קרם לחות על בסיס מים ובלי שמנים ודברים כאלה, אולי זה יעזור
אנונימית
זה סבבה
אנונימית
זה לא רע
אנונימית
אולי קנית אחד שמיועד לזה
גלאם גלואו?
שואל השאלה:
לאלא זה קרם פנים רגיל
שפשוט לא נספג בצורה ממש טוב
אנונימית