5 תשובות
לא פתוח לבנות.
כרגע לפחות.
מה עושים חצי שנה אחד בתחת של השני? שאלה טובה, זה מה שמיוחד בצוללות, ובאופן כללי בלוחמה ימית. אתה הרבה זמן עם אותם אנשים.
מה עושים? זה תדעי אם תגיעי ליחידה.
שואל השאלה:
די נו באמאשלך? איף מה שורף להם
אנונימית
לא פתוח לבנות, לפחות לא כרגע
שואל השאלה:
שיואו איזה חרא זה שזה לא פתוח לבנות באלוהים
אנונימית
^^
בעתיד יהיה