3 תשובות
תעייפי את עצמך עוד טיפה יותר מאוחר?
ללכת לישון מאוחר, לעשות הליכה שעה וחצי לפני לעשות פעילות שתיתן לך שינה טובה.
חח אני בול באותו המצב אבל לצערי זה השעון הביולוגי אין מה לעשות, ניסיתי להחזיק פעם אחת עד 11 ובכל מקרה התעוררתי ב-7... רק יותר עייפה