4 תשובות
שואל השאלה:
אין בעיה, תודה
אין בעיה, תודה
אנונימי
כן ותנאים של שינה וטלפון אבל זה בקטנה.
שואל השאלה:
אז הדבר היחידי שאני צריך להתכונן אליו זה לאותם מפקדים "סמכותיים"?
אז הדבר היחידי שאני צריך להתכונן אליו זה לאותם מפקדים "סמכותיים"?
אנונימי
אם לא תהיה בקרבי אז לא עושים כלום פיזי בד"כ.
מה עושים זה להקשיב למפקדים, הם צועקים עליך בדרך כלל על כל שטות ולהזיז אתכם ממקום למקום ושתנקו את הבסיס.
מה עושים זה להקשיב למפקדים, הם צועקים עליך בדרך כלל על כל שטות ולהזיז אתכם ממקום למקום ושתנקו את הבסיס.
באותו הנושא: