4 תשובות
הייתי בסיפור כמו שלך אבל השלמתי כי רציתי,לא היה לי בגרות מלאה בכלל השלמתי אבל יש לי ממוצע גרוע עדיין.
אם אין לך מטרה כרגע אל תעשה
את יכולה להמציא את עצמך ולעבוד בדברים כמו עוגות, עיצוב גרפי וכו'..
לא חייב בוס על הראש, תמצאי משהו שאת אוהבת ותצאי לדרך עם עסק משלך
שיהיה בהצלחה!!
לא מה זה קשור?
לרוב לימודי התואר אתה עושה מכינה ולאף אחד לא אכפת מהבגרויות שלך
אל תשתמש בזה גתרוץ להתעצל, תלמד משהו, בהצלחה
תעשה פסיכומטרי ולך ללמוד משהו